Çoçuklarımızla birlikte kendi aile ağaçlarımızı yaptık.Çekirdek aileden büyük aileye kadar ilerleyen yolculuklar yaptık..
Her canlı doğar,büyür,yaşar...Ama bazılarımız yaşlılığı göremez fırsat bulamayız..
Pandemi dolayısıyla ayrı kaldığımız büyükanne ve büyükbabalarımızla çevrimiçi toplantıda buluştuk.Yaşlılar Haftanız kutlu olsun..Sizler bizim için yaşayan birer değersiniz...