Pandemi dolayısıyla ayrı kaldığımız büyükanne ve büyükbabalarımızla çevrimiçi toplantıda buluştuk.Yaşlılar Haftanız kutlu olsun..Sizler bizim için yaşayan birer değersiniz...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder