Her canlı doğar,büyür,yaşar...Ama bazılarımız yaşlılığı göremez fırsat bulamayız..
Yaşayan değerlerimizi iyi tanımalıyız ve öğrenilecek tüm bilgileri öğrenmek için fırsatlar yaratmalıyız...Geçmişten geleceğe aktarılacak bilgi kanallarımız olduğunu unutmadan hayatımızın her yerinde bulundurmalıyız..Bebeklikten yaşlılığa uzanan bu yolu görmeleri için kendi yaş şeritlerini hazırladılar.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder